Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Κάθε μέρα στο σχολείο

     Κάθε μεσημέρι που γυρίζω σπίτι ,με ρωτάει η μαμά μου : «Τι μάθατε σήμερα στο σχολείο;»
Κι εσάς ;
     Η αλήθεια όμως είναι πως κάθε μέρα η τάξη μου με μαθαίνει και κάτι καινούριο...
   Έμαθα πώς να πλένω τα δόντια μου χωρίς να αφήνω τη βρύση να τρέχει κι έτσι κάνω οικονομία και αποκτώ οικολογική συμπεριφορά.
   Μια άλλη μέρα έμαθα πως  εξερευνητής ή θαλασσοπόρος δεν ήταν μόνο ο Χριστόφορος Κολόμβος , αλλά και ο Οδυσσέας και ο Μαγγελάνος και ο Ντιάζ...και άλλοι πολλοί.
   Έμαθα για τον παράξενο τρόπο που περιστρέφεται ο πλανήτης Ουρανός...τόσο διαφορετικός από τους άλλους πλανήτες που μοιάζει να ««κυλάει» πάνω στην τροχιά του.
  Έμαθα πως κάθε ρήμα μπορεί να σου πει και μια όμορφη ιστορία.....

Με λένε Βάσω Κακαμανούδη , είμαι η δασκάλα του Ε1 ,του 113ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και  σκοπός  του blog είναι να δημοσιευθούν οι ομαδικές εργασίες των μαθητών μου και να δείτε.... τι  μαθαίνω κάθε μέρα  στο σχολείο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου